

KUVAN ARVO?
Sijoita tulevaan, kuvan muodossa;
- kuva on konkreettinen muisto
- ihmisiä yhdistävä
- kuvastaa arvojamme
Nämä osa-alueet on haastavia, ellei mahdottomia määritellä rahassa ja näin kuvan rahallinen arvo on vaikea määritellä.
Myös vakuutusyhtiöt katsovat, että kuva ei ole korvattavissa, kuten ei myöskään muistot, sillä miten kuvan tai muiston arvo voitaisiin määritellä? Kuva on konkreettinen muisto hetkestä, eletystä elämästä. Joten kuvan arvoa ei voida määritellä kuin otto hetkellä.
Kuvan otamisen jälkeen ei ole toista vastaavaa otettavissa, elämä on jo liikkunut eteenpäin. Siitä hetkestä kun kuva on otettu, liikkuu aika ja kuvan tunnearvo nousee. Voisi siis sanoa, että kuva on sijoitus tulevaan.


Kuva yhdistää perheitä, muistuttaa rakkaista ja niistä yhdessä eletyistä hetkistä.
Perhekuvat tai ryhmäkuvat, urheilijoiden joukkuekuva tai yrityksen tiimikuvat yhdistävät kuvattuja, lisää yhteenkuulumisen tunnetta ja vahvistaa tunnetta toimia yhteisten päämäärien eteen.
Kuva yhdistää meitä; Ei olla vain yksilöitä, vaan osa perhettä, seuraa, tiimiä, aatetta, suurta tai pientä. Mitenpä tätä yhteenkuuluvuuden tunnetta voisi rahalla mitata?
Kuvat kertovat sanattomasti mitä arvostamme. Sosiaalinen elämämme on suuressa vaikutuksessa sosiaalisen median kanssa, jossa näytämmekin usein kuvin mitä arvostamme tai haluamme arvostaa.
Esimerkkinä alla vain kolme elämän osa-aluetta, jotka helposti kattavat yhdessä tai erikseen ihmisen sosiaaliset suhteet, onko sinulla joku rakas, tuttu tai ystävä joka ei ole yhteydessä sinuun jollain sosiaalisen median välineen avulla?
Facebook: yhteydenpito lähimmäisten kanssa sekä itselle tärkeiden ryhmien seuraaminen.
Tinder: seuran hakeminen.
LinkedIn: työpaikan hakeminen tai työmarkkinoilla kilpailukyvyn näyttäminen.
Whats app, yksilöiden ja ryhmien välinen yhteydenpito


Tiede on tutkinut, että aivomme prosessoivat kuvan 60 000 kertaa nopeammin kuin tekstin.
Tässä hetkisessä ja jatkuvassa informaatio tulvassa ei ole ihme, että ihmisillä ei ole aikaa lukea, mutta onneksi kuva voi näyttää. Sosiaalinen media on enemmissä määrin kuvia, juuri tästä syystä.


Kuva mukissa, sosiaalisessa mediassa vai kenties taulun muodossa. Kuvat ovat arkea ja juhlaa. Kommunikoimme kuvien kautta, tunnemme ja muistamme katsoessamme kuvia. Kuva ei ole menettänyt arvoaan vaan tullut meille jokapäiväiseksi.
Studiokuvat sopivat ihanasti niin tuotteisiin kuin sosiaaliseen mediaan jaettavaksi, valinta on sinun. Suosittelen molempia. Kuva tulee konkreettisesti arkeen mukin, mangneetin, taulun tai vaikka joulukuusen koristeen muodossa, vaihtoehtoja on monia.
Kuvat tuotteiksi arkeen ja juhlaan, itselle ja lahjaksi!
Studiokuvat sopivat ihanasti kuvatuotteisiin arkeen ja juhlaan, itselle ja lahjaksi. Suosittelen ehdottomasti tuomaan kuvat elämään kuvatuotteiden muodossa. Kuva on konkreettinen muisto elämästä, ihmisiä yhdistävä sekä kuvastaa arvojamme. Nämä osa-alueet on haastavia, ellei mahdottomia määritellä rahassa.
Varaa aika studiolle ja tule tekemään konkreettisia muistoja, joiden tunnearvo vain nousee ajan saatossa.
Sijoita tulevaan, kuvan muodossa!
Toiveesta, KuvaTOIVE